فتح الله زاده: وزير قول داد از استقلال حمايت شود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

فتح الله زاده: وزير قول داد از استقلال حمايت شود


مديرعامل باشگاه استقلال گفت: آقاي وزير به بنده لطف داشتند و گفتند از تو حمايت مي کنم.


به گزارش سايت باشگاه استقلال، علي فتح الله زاده پس از مذاکره با جواد نکونام درباره صحبتهايش با او اظهار داشت: جواد يک پيشنهاد اماراتي داشت و مي خواست آنرا بررسي کند ولي من به شما مي گويم که جواد يک استقلالي تمام عيار است.

وي در ادامه افزود: متاسفانه پارسال نتوانستيم پول جواد را آنگونه که قرارگذاشته بوديم پرداخت کنيم اما جواد هم چون بچه توداري است چيزي به ما نمي گفت ولي دلخور بود من هم از او عذرخواهي کردم و شرايط استقلال در سال قبل را به او گفتم و او هم حرف مرا پذيرفت.

مدير عامل استقلال در ادامه و در پاسخ به اين سوال که آيا نکونام به خاطر درخواست تاج قبول کرده بود که بماند گفت نه اصلا اين طور نيست همانطور که گفتم درباره نحوه پول دادن بايد صحبت مي کرديم که به خاطر کمبود وقت فرصت نمي شد ولي خدارا شکر امشب اين فرصت مهيا شد و نکونام در استقلال ماندني شد.او در پاسخ به سوالي درباره ديدارش با وزير بيان کرد آقاي وزير به من لطف داشتند و بنده را به افطار دعوت کردند و به بنده گفتند من از تو حمايت مي کنم. جا دارد از زحمات دکتر اميدوار رضايي هم به خاطر حضور چندين ساله در هيات مديره استقلال تشکر کنم . او بدون چشم داشت زحمت مي کشيد. همچنين در جلسه با وزير محترم ايشان قول دادند تا از لحاظ مالي کمکهايي به استقلال داده شود.

دکتر فتح الله زاده در پايان افزود اين چند روز به من بسيار سخت گذشت به ويژه طي دو روز گذشته اما حالا با خوشحالي اعلام مي کنم که آندو و نکونام نوش جان هواداران .

دکتر فتح الله زاده پس توافق با نکونام عازم مشهد مقدس شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!